maandag 21 oktober 2013

Werk in uitvoering.....



Ik ben weer aan iets nieuws begonnen, de South Bay shawlette (Ravelry) ook wel de Elise sjaal genoemd...
Er lag nog een bol meilenweit sokkenwol, heerlijk zacht en warm...... voor straks als het wat kouder is.....

































Voor de verandering heb ik weer een babydekentje onder handen, het is de bedoeling dit in blauw, wit en geel te maken, maar dit is het laatste bolletje geel...... en ik heb nog geen nieuwe kunnen
vinden..... ...........

2 opmerkingen:

  1. Ik ben maar zo brutaal geweest om je patroon ook te gebruiken. Wordt zo een mooie omslagdoek, Ik was vorig jaar begonnen om er eentje te breien maar vond die niet mooi worden, dus uitgehaald en nu deze aan het haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar is het toch voor Joke, fijn dat je weer kunt handwerken.....

    BeantwoordenVerwijderen